زمانی که بهار شروع می‌شود مانیکور شما ممکن است از رنگ‌های پررنگ و شاد زمستانی به طرح‌های گل‌های رنگارنگ و روشن تغییر کند. طرح ناخن آفتابگردان از جمله طرح‌های پرطرفدار ناخن است که با گرم شدن هوا و شروع شکوفه زدن گل‌ها بسیار محبوب می‌شود و افراد زیادی به دنبال طراحی گل آفتابگردان هستند.

همه از این طرح ناخن خوششان می‌آید چه افرادی که طرفدار طرح‌های سنگین و پر صبر و حوصله هستند تا هر کسی که به دنبال طرح‌ سریع و آسان ناخن است. این طراحی ناخن می‌تواند بصورت مینیمال باشد یا بصورت طراحی انتزاعی با جزئیات پیچیده‌ای. طرح ناخن آفتابگردان که به قدری واقعی به نظر می‌رسد که انگار گل‌های آفتابگردان از روی ناخن بیرون می‌زنند. این ایده‌های هنر طراحی ناخن مطمئناً بارها و بارها مورد توجه قرار می‌گیرند. در ادامه مقاله پیشنهاداتی را در مورد روش انجام این طرح روی ناخن خواهید دید. تصاویر این مقاله را می‌توانید به عنوان یک الهام کوچک برای مانیکور بعدی خود در نظر بگیرید.

طرح ناخن آفتابگردان

معمولا افرادی که برای مانیکور به آرایشگاه می‌روند مدام دنبال طرح‌های پیچیده هستند؛ اما همیشه هم طراحی های پیچیده جالب نیست. خوشبختانه، راه دیگری به غیر از نقاشی وجود دارد، و آن استفاده از هنر طراحی ناخن ساده و شیک است.

برخی از مارک‌های لاک ناخن از برندهای محبوب هستند که برچسب‌ها و طراحی‌های ناخن‌ با خود دارند که کار را برای کسانی که می‌خواهند ناخن‌های خود را طراحی کنند آسان کرده است. مخصوصا برای کسانی که علاقه خاصی به طرح ناخن آفتابگردان دارند. قبلا یکسری نوارهای ژل چسبنده وجود داشت که در بالا روی قسمت بادامی شکل ناخن می‌چسبید و به طرح دادن به ناخن کمک می‌کرد. این نوارهای ژلی دیگر در دسترس نیستند، در حال حاضر از یکسری پرس برای این کار استفاده می‌شود که یک راه برای مانیکور آسان و بدون دردسر ایجاد می‌کند. این دو برند شامل پرس‌هایی برای کمک به انجام طرح ناخن آفتابگردان نیز هستند.

فرقی نمی‌کند طرح را روی همه ناخن‌ها یا روی هر ناخن یک طرح بچسبانید، می‌توانید مجموعه‌ای از طرح‌های گل بدون نقص روی ناخن‌ها داشته باشید. اگر به طور خاص به دنبال طرح ناخن آفتابگردان هستید، برچسب های آفتابگردان نیز در بازار موجود هستند.

طرح گل آفتابگردان روی ناخن

گاهی اوقات، طراحی کمتر، قشنگتر است. این دقیقاً همان رویکردی است که اکثرا ناخن‌کارهای حرفه‌ای هنگام کشیدن طرح ناخن آفتابگردان انتزاعی خود روی انگشتان حلقه هر دست از آن استفاده می‌کنند. می‌توانید ناخن‌های دیگر خود را به رنگ زرد روشن و پرانرژی رنگ کنید تا با گلبرگ‌های دو گل آفتابگردان مطابقت داشته باشد. این ما را به یاد نقاشی با آبرنگ در یک روز گرم تابستان می‌اندازد، چیزی که در حال حاضر می‌خواهیم انجام دهیم. برای داشتن یک روکش براق و زرد خردلی مانند می‌توانید از یک لاک ناخن باکیفیت کمک بگیرید.

برخی از ناخن‌کارها بر این اعتقاد هستند که این طرح ناخن نقاشی‌شده با دست هرگز کهنه نمی‌شود. هر ضربه پولیش به جلوه سه بعدی طرح اضافه می‌شود. این عکس از نزدیک میزان جزئیات و زمان صرف شده برای این طرح ناخن گل آفتابگردان را با استفاده از لاک ژل نشان می‌دهد. طراح ناخن با برگ‌های زرد رنگ شده با دست، و نقاط ریز با جزئیات قهوه‌ای و سفید، هیچ‌چیز را از دست نداده است. قبل از شروع طرح ناخن آفتابگردان بر روی دست، اول توصیه می‌کنیم از کیت ابزار ناخن حرفه‌ای و گیره کوتیکول‌گیر برای شروع استفاده کنید.

طرح گل آفتابگردان روی ناخن

با تمام وقت و توجهی که روی گلبرگ‌های زرد روشن و شاد صرف می‌شود، ما عاشق این هستیم که چگونه یک ناخن‌کار حرفه‌ای یک یا دو برگ سبز ساده روی هر گل آفتابگردان قرار داده است و با این‌کار ناخن‌ها را بسیار زنده‌تر می‌کند. با یک ابزار نقطه گذاری و یک برس ناخن نازک نسخه خود را از طرح ناخن آفتابگردان بازسازی کنید.

در ادامه ایده‌های جذابی از طراحی گل آفتابگردان روی ناخن مشاهده می‌کنید:

 

منبع

allure