زدن لاک دو رنگ

در عصر باشکوه ما که هیچ قانون زیبایی وجود ندارد، تقریبا می توانید هر کاری که در دسته های مختلف آرایش و زیبایی دلتان بخواهد انجام دهید. مثلا می توانید هر لایه از موهایتان را به رنگ های مختلف فانتزی در بیاورید یا ناخن هایتان را چند رنگ کنید. شاید تا حالا با خودتان فکر می کردید که برای ایجاد تغییر اساسی در ناخن ها و استفاده از چند رنگ باید حتما به ناخن کار ماهر مراجعه کنید. اما ما در این مطلب به شما می گوییم که لازم نیست برای یک مانیکور منحصر بفرد پول زیادی خرج کنید. گاهی اوقات انجام مانیکور و امتحان کردن رنگ های مختلف می تواند برای شما بسیار سرگرم کننده تر باشد. پس با ما همراه باشید تا ایده زدن لاک دو رنگ را به شما ارائه دهیم.

۱. فرنچ ساده لاک دو رنگ

ساده ترین مدل زدن لاک دو رنگ، طراحی فرنچ است. شما می توانید برای لاک پایه از یک رنگ طبیعی و ملایم همرنگ با بستر ناخن استفاده کنید. سپس از یک قلموی نازک برای ایجاد فرنچ استفاده کنید. به این صورت که ابتدا خط لبخند ناخن را طراحی کرده و سپس آن را تا نوک ناخن امتداد می دهیم. برای فرنچ هم می توان از رنگ سفید که مدل کلاسیک این نوع دیزاین محسوب می شود استفاده کرد و هم از رنگ های مختلف که ترند روز است.

۱. فرنچ ساده لاک دو رنگ

۲. طراحی ناخن مینیمال دو رنگ

در طراحی ناخن مینیمال هم می توان از دو رنگ لاک استفاده کرد. همانند عکس، شما می توانید سه ناخن خود را به یک رنگ خنثی مثل طوسی در بیاورید و دو ناخن دیگر ترجیحا ناخن های وسط را هم لاک سفید بزنید. بعد از خشک شدن، مانند نمونه می توانید گل یا برگ به رنگ مشکی را روی لاک سفید طراحی کنید. این مدل طراحی ناخن به دلیل این که از رنگ های خنثی استفاده شده است، مناسب هر نوع موقعیت اجتماعی و لباسی است و در همه مراسم می توانید از آن استفاده کنید.

۲. طراحی ناخن مینیمال دو رنگ

۳. زدن لاک دو رنگ ساده

یک پیشنهاد دیگر برای افراد طرفدار سادگی و طرح های مینیمال داریم. برای این مدل طراحی ناخن باید ابتدا لاک پایه را بزنید و ترجیحا از رنگ های ملایم مثل هلویی و صورتی روشن استفاده کنید. سپس با استفاده از آبرنگ مخصوص ناخن طرح هایی را مشابه با ابر ترسیم کنید. بعد از خشک شدن دیزاین ناخن، یک لایه برق ناخن یا تاپ کوت روی ناخن ها بزنید.

۳. زدن لاک دو رنگ ساده

۴. زدن لاک دو رنگ سفید و مشکی

طراحی های سفید و مشکی ناخن از جمله پرطرفدارترین مدل های دیزاین ناخن محسوب می شوند. زیرا با هر لباس و میکاپ به راحتی ست شده و در هر موقعیت اجتماعی نیز می توان از آن استفاده کرد. یکی از روش های زدن لاک دو رنگ این است که آنها را به صورت کاملا مینیمال در کنار هم استفاده کرد. به این صورت که ابتدا بیس کوت زده و حتی می توان از یک رنگ لاک ملایم برای پایه ناخن نیز استفاده کرد. پس از خشک شدن لاک پایه، با یک براش متوسط شروع به کشیدن خطوط مشکی و بعد از آن سفید می کنیم.

۴. زدن لاک دو رنگ سفید و مشکی

۵. زدن لاک دو رنگ مدل دومینو

یکی از مدل های دیگر طراحی که در آن از رنگ های سفید و مشکی استفاده می شود، مدل دومینو است. برای این کار می توانید ابتدا ناخن ها را فرنچ سفید و مشکی کنید. مشابه تصویر، یکی از فرنچ ها را دو رنگ کرده و روی طرف مشکی آن یک نقطه سفید ایجاد کنید. همچنین یک نقطه سفید نیز روی طرف مشکی ناخن بگذارید. به همین راحتی شما یک دیزاین ناخن مدل دومینو خلق کرده اید.

۵. زدن لاک دو رنگ مدل دومینو

۶. زدن لاک دو رنگ با خطوط ناهمسان

یکی از ترندهای ناخن این روزها در دنیا، ترسیم خطوط ناهمسان است. این کار به وسیله یک براش مناسب میسر می شود. شما می توانید مطابق تصویر، روی ناخن های یک دست خطوط سفید کار کنید و روی دست دیگر خطوط مشکی بزنید. تلفیق خطوط ناهمسان با فرنچ هم یک دیزاین فوق العاده خاص و جدید ایجاد کرده است. همانند سایر مدل های طراحی ناخن سفید و مشکی، با این مدل دیزاین نیز می توانید هر سبک استایلی را امتحان کنید.

۶. زدن لاک دو رنگ با خطوط ناهمسان

۷. زدن لاک دو رنگ مدل فرنچ کج

یکی از ایده هایی که می توان به وسیله زدن لاک دو رنگ پیاده سازی کرد، مدل فرنچ کج است. در این تصویر از رنگ سبز استفاده شده است ولی شما می توانید از هر رنگ دلخواه دیگر نیز به کار ببرید. بعد از این که فرنچ کج خود را ایجاد کردید، می توانید مرز آن را با رنگ سفید مشخص کنید تا شیک تر و منظم تر به نظر برسد. در نهایت هم روی طراحی خود برق ناخن یا تاپ کوت بزنید.

مدل فرنچ کج

۸. طراحی ناخن مدل فرنچ هشتی

یکی دیگر از ترند این روزهای دنیای مد و فشن، طراحی ناخن مدل فرنچ تیز یا هشتی است. در این سبک دیزاین باید مطابق تصویر قلموی لاک را به گونه ای روی ناخن ها بزنید تا شکل تیز پیدا کند. حتی می توان از دو رنگ لاک با هارمونی مشابه نیز استفاده کرد که این روزها بسیار پرطرفدار است.

مدل فرنچ هشتی

۹. دیزاین ناخن گل بابونه بهاری

این روزها که گل بابونه در اکثر طراحی های لباس و اکسسوری دیده می شود، بد نیست مدل طراحی ناخن بابونه را هم امتحان کنید. مانند تصویر می توانید از یک رنگ لاک پایه استفاده کنید. در این تصویر از رنگ سبز تیره استفاده شده است؛ اما شما می توانید از هر رنگ دیگر که تمایل دارید به کار ببرید. سپس از یک ابزار یا قلموی نازک برای کشیدن گلبرگ های گل بابونه به رنگ سفید استفاده می کنیم. در نهایت نیز یک نقطه زرد رنگ وسط هر گل می گذاریم و این طراحی جدید ناخن و مد روز را به اتمام می رسانیم.

۹. دیزاین ناخن گل بابونه بهاری

۱۰. طراحی ناخن شطرنجی

در ایده زدن لاک دو رنگ می توانید از مدل شطرنجی هم استفاده کنید. البته لازم نیست همه ناخن ها را مدل شطرنجی کار کنید. بلکه یک یا دو ناخن نیز کفایت می کند. حتی می توانید از هر رنگ دیگر به جز مشکی برای ایجاد شطرنجی ها استفاده کنید. مثلا در این تصویر از رنگ سورمه ای استفاده شده است.

۱۰. طراحی ناخن شطرنجی

۱۱. طراحی ناخن دو رنگ آبی

در زدن لاک دو رنگ می توانید از دو تناژ مختلف یک رنگ استفاده کنید. یکی از بهترین گزینه ها برای این کار، لاک آبی است. شما می توانید دو ناخن خود را فرنچ آبی کنید و ناخن های دیگر خود را نیز آبی کمرنگ و پررنگ بزنید. این مدل دیزاین ناخن به خودی خود بسیار زیبا است ولی برای این که از یکنواختی خارج شود، می توانید از لاک شاین همرنگ با همان رنگ آبی روی یکی از ناخن ها نیز استفاده کنید.

۱۱. طراحی ناخن دو رنگ آبی

۱۲. طراحی ناخن بهاری با رنگ آبی پاستلی

برای زدن لاک دو رنگ دنبال طرح بهاری با لاک پاستلی می گردید؟ ما به شما رنگ آبی پاستلی و طراحی گل بابونه را پیشنهاد می دهیم. در این طراحی مینیمال می توانید گل بابونه را کمی درشت تر روی ناخن ها ایجاد کنید تا نیازی به کشیدن چندین گل کنار هم نباشد. به این صورت نمای زیباتر و خاص تری پیدا می کند.

۱۲. طراحی ناخن بهاری با رنگ آبی پاستلی

۱۳. دیزاین ناخن فرنچ پلنگی

در این مدل طراحی ناخن می توان از هر رنگ دلخواه استفاده کرد. همان طور که در این تصویر مشاهده می کنید، از دو رنگ آبی استفاده شده است. روش کار به این شکل است که ابتدا طراحی خط لبخند را انجام داده و برای آن از رنگ آبی روشن تر استفاده می کنیم. پس از خشک شدن، با رنگ آبی تیره چند نقطه در ابعاد مختلف روی فرنچ ایجاد می کنیم. در نهایت تاپ کوت زده و طراحی این ناخن زیبا را به اتمام می رسانیم.

۱۳. دیزاین ناخن فرنچ پلنگی

۱۴. طراحی ناخن با ایربراش

این روزها طراحی ناخن با ایربراش بسیار پرطرفدار شده است. در این مدل دیزاین ناخن می توان از دو رنگ لاک ناخن استفاده کرد. به این صورت که ابتدا لاک پایه را ترجیحا به رنگ هلویی و روشن می زنیم. پس از خشک شدن، از رنگ لاک مورد نظر برای پخش در قسمت های بالایی ناخن استفاده می کنیم. در این تصویر چند ناخن به این روش دیزاین شده اند و برای ناخن های دیگر نیز از فرنچ تیز و لاک شاین با همان رنگ استفاده شده است.

۱۴. طراحی ناخن با ایربراش

۱۵. طراحی ناخن آمبره

در طراحی ناخن آمبره، باید از دو یا سه رنگ لاک با تناژ رنگی همسان استفاده کرد. به این صورت که ناخن از ریشه تا نوک به رنگ روشن تری می رسد. این کار با محو شدن اصولی زیبا از آب در می آید. می توان مقداری از دو یا سه رنگ لاک را به ترتیب روی یک سطح صاف ریخت و سپس یک تکه ابر را به آرامی روی آن فشار داد تا آغشته به رنگ شود. سپس با ضربات آرام روی ناخن زد تا مدل آمبره ایجاد شود. پس از خشک شدن هم می توان از طراحی گل یا برگ به رنگ سفید استفاده کرد. یکی از بهترین ایده ها ها برای مانیکور ناخن کوتاه همین طرح آمبره است.

۱۵. طراحی ناخن آمبره

۱۶. طراحی ناخن صورتی ملایم

در این مدل طراحی ناخن از رنگ صورتی ملایم برای دو ناخن هر دست استفاده شده است. برای ناخن های دیگر نیز از سبک دیزاین مختلف استفاده شده تا در عین سادگی بسیار شیک و چشم نواز باشد. به این صورت که یکی از ناخن ها را به رنگ سفید در آورده و روی آن نقاط ریز به رنگ طلایی ایجاد می کنیم. همچنین برای ناخن دیگر نیز از خطوط عمودی و افقی طلایی رنگ استفاده شده است.

۱۶. طراحی ناخن صورتی ملایم

۱۷. طراحی ناخن ساده با گل های بهاری

در این مدل طراحی ناخن از یک رنگ ملایم برای همه ناخن ها به جز ناخن انگشت حلقه استفاده می کنیم. برای این ناخن از طراحی گل پنج پر که بسیار ساده است، استفاده می کنیم. لابلای گل ها را هم می توان از ورق های کوچک طلایی استفاده کرد تا جلوه آن دو چندان شود. در نهایت هم یک لایه برق ناخن روی آن می زنیم.

۱۷. طراحی ناخن ساده با گل های بهاری

۱۸. طراحی ناخن ماربل

می توان در زدن لاک دو رنگ تنوع ایجاد کرد و از مدل ماربل یا همان مرمر نیز استفاده کرد. به این صورت که از یک رنگ دلخواه برای زدن لاک پایه استفاده می کنیم. در این نمونه از رنگ صورتی استفاده شده است. سپس با قلموی نازک، خطوطی را با رنگ سفید ایجاد می کنیم. این خطوط باید یادآور طرح مرمر باشد. پس از خشک شدن لاک می توان از دیزاین های طلایی روی آن نیز استفاده کرد.

ناخن ماربل

۱۹. زدن لاک دو رنگ جیغ

تمایل دارید از رنگ های جیغ تر استفاده کنید؟ پیشنهاد می کنیم به این طرح فکر کنید. در این تصویر از دیزاین ماربل روی لاک سرخابی استفاده شده است. در برخی از ناخن ها نیز از ترکیب مدل ماربل و لاک ملایم استفاده شده است. همچنین ورق طلایی روی برخی ناخن ها به کار رفته که این دیزاین را شکیل تر کرده است.

۱۹. زدن لاک دو رنگ جیغ

۲۰. زدن لاک دو رنگ بنفش و یاسی

در یکی دو سال اخیر که بنفش روشن و یاسی بسیار ترند شده است، می توانید ناخن هایتان را مانند این تصویر لاک دو رنگ بزنید. در واقع در این دیزاین از مدل آمبره استفاده شده است که قسمت پایین ناخن بنفش تیره بوده و هر چه به نوک ناخن ها نزدیک می شویم رنگ آن روشن تر می شود. همچنین از لاک اکلیلی روی دو ناخن دست استفاده می کنیم تا درخشندگی و زیبایی آن دو چندان شود.

لاک دو رنگ بنفش و یاسی

۲۱. فرنچ دو رنگ ناخن

صحبت از رنگ بنفش شد، این مدل زدن لاک دو رنگ نیز بسیار ترند شده است. به این صورت که از رنگ بنفش تیره برای فرنچ یک سمت ناخن و از بنفش روشن تر برای سمت دیگر آن به کار می بریم.

۲۱. فرنچ دو رنگ ناخن

۲۲. طراحی ناخن مدل فرنچ بهاری

این هم یک مدل دیگر فرنچ با رنگ بنفش جذاب که در ناخن انگشت حلقه از دیزاین گل استفاده شده است. برای این طرح ناخن بهاری کافی است طرح اولیه فرنچ را با استفاده از قلمو اجرا کنید و آن را تا نوک ناخن ها امتداد دهید. سپس قلم خود را آغشته به لاک سفید کرده و طرح گل را روی ناخن اجرا می کنیم. برای قسمت وسط گل هم یک نقطه بنفش ایجاد کردیم.

ناخن مدل فرنچ بهاری

۲۳. زدن لاک دو رنگ ارغوانی و صورتی

ارغوانی و صورتی از جمله رنگ هایی هستند که هارمونی زیبایی را در کنار هم ایجاد می کنند و گزینه بسیار عالی برای زدن لاک دو رنگ هستند. همان طور که در تصویر مشاهده می کنید، سه انگشت ناخن به رنگ ارغوانی و انگشت حلقه لاک صورتی مات زده شده است. همین مات و براق بودن دو رنگ لاک باعث افزایش جذابیت کار شده است. برای ناخن انگشت کوچک از لاک اکلیلی استفاده کرده و با همان لاک روی رنگ صورتی یک خط عمودی ترسیم می کنیم.

۲۳. زدن لاک دو رنگ ارغوانی و صورتی

۲۴. زدن لاک دو رنگ شاینی

این روزها لاک های شاینی بسیار پرطرفدار و پرکاربرد هستند. همانند آنچه در تصویر مشاهده می کنید، معمولا لاک های شاین دار به صورت تلفیقی در کنار سایر رنگ لاک ها به کار می رود. مثل این نمونه که لاک اکلیلی را در کنار لاک زرشکی استفاده کرده اند. به این شکل که روی سه ناخن دست لاک زرشکی زده و روی ناخن انگشت حلقه از دیزاین ترکیبی لاک زرشکی و اکلیلی به کار می بریم. ناخن انگشت کوچک را هم تماما لاک اکلیلی می زنیم.

۲۴. زدن لاک دو رنگ شاینی

۲۵. طراحی ناخن چشم گربه ای قرمز

لاک چشم گربه ای یا مغناطیسی هم این روزها بسیار پرطرفدار هستند. این لاک را می توان به صورت ساده یا همراه با طراحی و اکسسوری مورد استفاده قرار داد. همانند تصویر که همه ناخن ها به جز ناخن حلقه لاک چشم گربه ای قرمز زده شده و روی آن انگشت طرح گیلاس کشیده شده است.

۲۵. طراحی ناخن چشم گربه ای قرمز

۲۶. دیزاین ناخن کریسمسی

طرفداران لاک قرمز می توانند بهترین دیزاین های کریسمسی را روی ناخن هایشان اجرا کنند. مثل این تصویر که در آن ناخن ها به رنگ قرمز در آمده و روی آن از طراحی گوی های کریسمس به رنگ سفید انجام شده است.

۲۶. دیزاین ناخن کریسمسی

۲۷. طراحی ناخن مات

طراحی ناخن مات از جمله دیزاین هایی است که ارزش امتحان کردن را دارد. همانند آنچه در تصویر مشاهده می کنید، برای همه ناخن ها از رنگ آجری مات استفاده شده است. برای این که دیزاین ناخن از حالت یکنواختی خارج شود، روی ناخن حلقه از دیزاین با ورق و اکسسوری های طلایی استفاده شده است. برای تبدیل لاک براق به مات مقاله دیگر ما را از دست ندهید.

۲۷. طراحی ناخن مات

۲۸. طراحی ناخن ترکیب مات و شاین

برای این که یک کار خاص و چشم نوازی را ارائه دهید، می توانید از ترکیب دو لاک مات و شاین استفاده کنید. به این صورت که همه ناخن ها به جز دو ناخن وسط را لاک مات می زنیم. در این تصویر از لاک نارنجی استفاده شده است. اما شما می توانید از هر رنگی که تمایل دارید به کار ببرید. انگشت حلقه را هم یک رنگ روشن تر از لاک مات می زنیم و بعد از خشک شدن روی آن با ورق طلایی کار می کنیم. انگشت وسط را هم لاک شاین دار می زنیم.

زدن لاک نارنجی دو رنگ

۲۹. دیزاین ناخن مدل سنگ گرانیتی

این نمونه طراحی ناخن از سنگ گرانیتی الهام گرفته شده است. ناخن ها را به رنگ قهوه ای روشن کرده و روی ناخن حلقه را نیز لاک روشن می زنیم. بعد از خشک شدن شروع به کشیدن طرح هایی با آبرنگ مخصوص ناخن می کنیم. سپس با همان لاک قهوه ای خطوطی روی آن می اندازیم که کاملا مشابه با طرح های روی سنگ گرانیتی باشد.

۲۸. طراحی ناخن ترکیب مات و شاین

۳۰. زدن لاک دو رنگ ساده

یکی دیگر از طراحی های ساده ناخن به این صورت است که ابتدا روی کل ناخن ها را با لاک دلخواه می پوشانیم. در این تصویر از یک لاک تیره استفاده شده است؛ اما شما در انتخاب رنگ آن کاملا مختار هستید. بعد از خشک شدن لاک پایه، از لاک اکلیل دار سایز درشت در قسمت ریشه ناخن ها استفاده می کنیم و آن را به سمت بالا محو می کنیم. برای ایجاد تنوع می توان روی یکی از ناخن ها را با نگین و سایر اکسسوری ها دیزاین کرد.

۳۰. زدن لاک دو رنگ ساده